میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

درود فراوان
با سپاس و خوش آمدگویی،
در این وبنوشت من و همسرم به روایت یک دوست داشتن ساده میپردازیم. اگر بار اولی هست که اینجا تشریف میارید، میتونید از سربرگ بالای همین صفحه، "درباره ما" خلاصه ای از سرگذشت ما رو بخونید.

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

منو ببخش

پنجشنبه, ۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۱۹ ب.ظ

سلام همسرم

این روزها میدانم که چه میکشی

میدانم که چه ها از دوریم به جان میخری

میدانم

اما تنها کاری که در حال حاضر میتوانم برای تسکین دل زیبایت انجام دهم، گفتن دوستت دارم است.

دوستتتتتتتتتتتت دارم همسرم

زیبای من

خوشکل من

غیرتمند من

میدونم که این روزها دوست داشتی که حتی اگر شده یک اسمس خشک و خالی برات بفرستم. اما این روزها من ساعات جدیدی رو تجربه کردم. خیلی جدید و جالب. فکر نکن این لحظه هایی که نتونستم بیام پیشت در حال خندیدن و خوشی بودم. بدون اینطوری نبوده. من همیشه این مدت در فکر تو بودم. حتیییییی با بودن خیلی ها کنارم بدون که همیشه به یادت بودم و هستم همسر خوب و عزیزم.

این روز ها فقط دوست دارم بشینم مقابل تو باهات حرف بزنم، باور کن چه لذتی بالاتر از این که من با تو حرف بزنم. خیلی خوبه

خیلی

خیلی

خیلی

من عاشق این لحظه ها هستم عاشق دوست داشتن تو

من خیلی عشق ورزیدن به تو رو دوست دارم

و خدا روشاکرم که افتخار میکنم به این دوست داشتن

افتختار میکنم همسرم.............................

 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۱/۰۸
  • ۱۴۴ نمایش
  • محسن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی