میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

درود فراوان
با سپاس و خوش آمدگویی،
در این وبنوشت من و همسرم به روایت یک دوست داشتن ساده میپردازیم. اگر بار اولی هست که اینجا تشریف میارید، میتونید از سربرگ بالای همین صفحه، "درباره ما" خلاصه ای از سرگذشت ما رو بخونید.

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

خدایا... دلم با تو حرف میزند..با خدایش...

سه شنبه, ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۰۹ ق.ظ

خدایا در لحظاتی که کسی جز تو کنارم نیست، کنارم هستی 

صدایت میزنم

بغضم را برای تو باز میکنم و حرفهای ناشنیدنی دلم را  برای تو میگویم.

خدایا تو هستی... نزدیک تر از آنچه که  تصور میکنم، دستانم چرا خالی است؟ از خواسته هایم؟

گلویم چرا بغض میکند از نبودن هایش؟ از نداشتن هایش؟ 

خدایا، معبودا

تو تمام قدرتم هستی ، تمام قدرتی که در برابر سختی ها دارم و تمام نیرویی که در تحمل بدترین لحظات زندگی دارم

کمکم کن

دستان خالیم رار پر کن، از خنده نه اشک، نه بغض

خدایا تنها امید تویی، بنده حقیرت را از بخشندگیت سیراب کن...


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۲/۲۴
  • ۳۵۴ نمایش
  • منصوره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی