میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

درود فراوان
با سپاس و خوش آمدگویی،
در این وبنوشت من و همسرم به روایت یک دوست داشتن ساده میپردازیم. اگر بار اولی هست که اینجا تشریف میارید، میتونید از سربرگ بالای همین صفحه، "درباره ما" خلاصه ای از سرگذشت ما رو بخونید.

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

۹ مطلب در مرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

خاطرات ما

۲۸
مرداد
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
  • ۲۸ مرداد ۹۲ ، ۱۲:۰۱
  • ۳۲۲ نمایش
  • منصوره

نه
این اختلاف قدیمی
راه به جایی نمی برد
حالا بیا که عادلانه جهان را
قسمت کنیم
آن آسمان آبی بی لک برای تو
این ابرهای تشنه ی باران
برای من
جنگل برای تو
اما نسیم ساده ی عاشق
برای من
دریا برای تو
رویا برای من
اصلا جهان و هر چه در آن هست مال تو
تو با تمام وجودت
از آن من 


شاعر: یدالله گودرزی

  • منصوره

گاهی به خوبی هایت می اندیشم، به خوبیه اینکه هستی

به خوبیه اینکه  محرم اسرارم هستی. اسراری که روزی بین من و خدایم بود و خدا تو را هم به جمع دو نفره من و خودش اضافه کرد. حالا شده ایم : من و تو خدا..سه دوست خوب.

گاهی آنچنان دوستت دارم که نمیدانم چگونه بازگویش کنم. گاهی آنقدر به بودنت فکر میکنم و به روزهایی که چقدر روحم محتاج وجود کسی بود . چقدر محتاج بودم و خداوند تو را برایم انتخاب کرد. و من از خدایم ممنونم،  به خاطر تو..

گاهی آنقدر میدانم که دوستم داری که میشود از چشمانت فهمید. میشود از چشمانت اوج خواستن را به نظاره نشست. میشود از چشمانت اوج دوست داشتن را پی برد. میشود از چشمانت عشق را چید..

گاهی آنقدر به وجودت فکر میکنم که میگویم دیگر وجودی برایم نیست. تنها و تنها وجود تو را میخواهم. همین گونه که هستی. نه میخواهم خودت را تغییر بدهی و نه حتی به گونه ای دیگر. وجودت برایم مقدس است همسرم. من وجود تو را آنگونه که خدا هدیه ام کرد، میخواهم. وجودت گاهی آنچنان آرامشی به من میدهد که میدانم وجود دیگران برایم سراسر دلهره اند و فریب . اما وجود تو برایم سرار عشق است و آرامش محض، همسرم...

همسر مهربانم. مرد زندگیم؟

  • منصوره

سلام دوست خوبم

تمام نامم رو میخوام در ادامه مطلب بخونی که همشو یک جا ببینی

دوست دارم تا ته نامم رو بخونی و خوب در مورد فکر کنی ، حرفامو بسنجی و بعد خودت رو قیاس بزنی ... ببینی کجای هرمی که خدا تو این دنیا قرار داده ، ایستادی ؟؟؟

  • منصوره

تقدیم تو

۱۵
مرداد


  • منصوره
پاکی و تقدس عشقمان را به هیچ چیز و هیچ کسی نمیفروشم....
مهربانم..
همسرم..
از نهایت قلب مهربانم دوستت دارم عزیزم.

  • منصوره

گاهی آنقدر....

۱۵
مرداد

گاهی انقدر خدا را از داشتنت شاکرم  که دلم میخواهد تمام لحظه های روزم را و شبم را فقط بگویم خدایا ممنونم!

گاهی آنقد خدا را شاکرم که روحم را تشنه دوست  داشته شدن  نذاشت و در سیل انبوه این جمیعت سرگردان تو را ماوا و تکیه گاه قلبم گذاشت.

گاهی آنقد خوشحالم که روزی تمام آروزیم همین روزها بود و االان از داشتنشان به خود می بالم: داشتن کسی چون تو.. داشتن جان پناهی چون تو . داشتن وجودی آرام و آنقدر قدرتمند و قوی و در عین حال مهربان و ساده...

گاهی حتی از فرط خوشحالی چیزی برای گفتن به خدا نداری. فقط دلت میخواهد در خلوت این روزها و شب هایت بگویی خدایا بی نهایت سپاسگذارم..

28 ماه رمضان سال 1392

  • منصوره
برای نمایش مطلب باید رمز عبور را وارد کنید
  • ۰۶ مرداد ۹۲ ، ۱۵:۲۶
  • ۱۸۳ نمایش
  • منصوره

سلام مهربان

خوبی؟ میدونم که تو هم سختته اما خب چیکار میشه کرد؟ مخصوصا با این اتفاقی که افتاد واقعا شاهکاری زدیم به بلندای یک قرن! منو بگو که اومدم ثواب بکنم اما چی شددددد. اصلا فکرشم نمیکردم اینجوری بشه اما شاید وقتشه که دیگه کم کم دوتا خانواهد خیلی چیزا رو بدونن
خانومی خدا میدونه که چقدر من میخوام که بدستت بیارم و اونم با نیت نادرست نیست. فقط خدا خودش شاهده که چه نیتی دارم. دوستت دارم همسرم.
این یک هفته هم واقعا سخت گذشت. سخت سخت سخت
اصلا نمیتونم به زبون بیارم اما ما از اولش هم همش توی سختی بودیم . خدایی شیرینی هایی که تجربه کردیم یک لحظه بودن در کنار این همه زمان انتظار.
مراقب خودت باش
خیلی هم مراقب خودت باش
خداروشکر که سلامتی و چهار ستون بدنت سالمه
دوستت دارم منصوره
خیلی هم دوستت دارم
 
  • محسن