میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

درود فراوان
با سپاس و خوش آمدگویی،
در این وبنوشت من و همسرم به روایت یک دوست داشتن ساده میپردازیم. اگر بار اولی هست که اینجا تشریف میارید، میتونید از سربرگ بالای همین صفحه، "درباره ما" خلاصه ای از سرگذشت ما رو بخونید.

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

یک هفته تمام بی تو بس نیست؟

پنجشنبه, ۳ مرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۲۸ ب.ظ

سلام مهربان

خوبی؟ میدونم که تو هم سختته اما خب چیکار میشه کرد؟ مخصوصا با این اتفاقی که افتاد واقعا شاهکاری زدیم به بلندای یک قرن! منو بگو که اومدم ثواب بکنم اما چی شددددد. اصلا فکرشم نمیکردم اینجوری بشه اما شاید وقتشه که دیگه کم کم دوتا خانواهد خیلی چیزا رو بدونن
خانومی خدا میدونه که چقدر من میخوام که بدستت بیارم و اونم با نیت نادرست نیست. فقط خدا خودش شاهده که چه نیتی دارم. دوستت دارم همسرم.
این یک هفته هم واقعا سخت گذشت. سخت سخت سخت
اصلا نمیتونم به زبون بیارم اما ما از اولش هم همش توی سختی بودیم . خدایی شیرینی هایی که تجربه کردیم یک لحظه بودن در کنار این همه زمان انتظار.
مراقب خودت باش
خیلی هم مراقب خودت باش
خداروشکر که سلامتی و چهار ستون بدنت سالمه
دوستت دارم منصوره
خیلی هم دوستت دارم
 
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۵/۰۳
  • ۳۵۰ نمایش
  • محسن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی