میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

درود فراوان
با سپاس و خوش آمدگویی،
در این وبنوشت من و همسرم به روایت یک دوست داشتن ساده میپردازیم. اگر بار اولی هست که اینجا تشریف میارید، میتونید از سربرگ بالای همین صفحه، "درباره ما" خلاصه ای از سرگذشت ما رو بخونید.

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

آدم خوبی هستی ؟ یا بد؟

چهارشنبه, ۱۶ مرداد ۱۳۹۲، ۰۵:۱۸ ب.ظ

سلام دوست خوبم

تمام نامم رو میخوام در ادامه مطلب بخونی که همشو یک جا ببینی

دوست دارم تا ته نامم رو بخونی و خوب در مورد فکر کنی ، حرفامو بسنجی و بعد خودت رو قیاس بزنی ... ببینی کجای هرمی که خدا تو این دنیا قرار داده ، ایستادی ؟؟؟

نمیدونم  کجای این کره خاکی زندگی میکنی، نمیدونم آدم خوبی هستی یا آدم بدی هستی ، نمیدونم زندگیت چه جوری داره میگذره، در کمال رفاه یا در کمال فقر یا چیزی ما بین اینها، نمیدونم آیا تا بحال کسی رو دوست داشتی ، یا کسی شمارو دوست داشته ، نمیدونم کسی که دوسش دارید رو پاش وایسادید یا یه مدتی باهاش بودی و ولش کردی به امون خدا و ورفتی سراغ کسی دیگه، نمیدونم اصلا دوس داشنت چقدر پاکه، یا اینکه اصلا پاک هست ؟؟ ببخشید اینجور دارم حرف میزنم اما واقعیتی که توی ما آدمها وجود داره. در بین نسل ما داره رواج پیدا میکنه ، اینکه عادت کنی به دوست داشتن آدمها!!! و این بزرگترین و بدترین و در عین حال کثیف ترین رویداد زندگیه. اینکه کسی عادت کنه به دوست داشتن آدما!! منظورم از آدمها ، آدمها جنس مخالف هست. اگر پسری عادت کین به دوست داشتن و دخترا و هرزگاهی ولشون کنی و بعد بری سراغ یکی دیگه. اونوقت انتظار نداشته باش که یکی وارد زندگیت بشه و بخوای پات وایسه چرا که خودت به سادگی از دیگران گذشتی و اونها هم میشند یه ادمی مثل خودت که وقتی وارد زندگی یه پسر دیگه میشند ، به راحیت ازش خسته میشند و میرند دنبال یه پسر دیگه و این میشه یه عادت، یه عادت مخرب.

و اگر دختری نمیدونم تا بحال به چند پسر اجازه دادی که دوستت داشته باشند. چقدر خودتو به قول معروف دمپایی کردی که هر کس نا کسی پاشو هل بده توی اون دمپایی و وقتی براش کهنه شدی ، ولت کنه بره. نمیدونم چقد اسون تنت رو فروختی ، نمیدونم چقد عادت کردی که پسرایی که میاند تو زندگیت رو دائما عوض کنی. نمیدونم . من همه اینها رو به چشمم دیدم . در بین آدمها ، یا حتی از همسرم شنیدم از بین پسرایی که دیده. خیلی خوب برام توضیح داده که پسرا چه جوری یه دختر رو به اسونی بدست میارندو اگر ادمهای بی خدایی باشند چطور بازیچش میکنند و در جهت مقاصد خودشون ازش استفاده میکنند و بعد هم مثل یه آدامسی که خوب جوییده شد و شیرینیشو از دست داد ، تفش میکنند بیرون.

دلم میخواد با تو خواهرم و برادرم حرف بزنم. اینها همه یک درده. یک درد بزرگ.

خواهر خوبم، آیا تو از نسل همان مریم مقدسی نیستی که خدا بزرگش کرده و گرامی ، ایا تو از نسل حوا نیستی که روزی در بهشت مقدس خدا بود و برای آرامش وجود آدم آفریده شد؟، و تو بردار عزیزم آیا از نسل آدم نیستی  که روزی مامن و پناه حوا بود و در بهشت خدا جای داشت؟؟؟، پس چرا روز به روز انسانیتت کم میشود و مردانگیت  سیر نزولی در پیش گرفته؟؟؟و تو خواهر عزیزم چرا زیبایی های وجودت را در پایین ترین مرتبه به نمایش میگذاری؟

دلم میخواست وقتی به انسان بودنت نگاهی میکنی ، به این بیندیشی که روزی خدا از تماااااااااااااااااااااااااااام فرشتگانش که از سالها پیش نزدش بودند ، خواست که بر تو سجده کنند، بر توی تازه وارد...

تو در مقال خدا سجده میکنی و همه فرشتگان در مقابل تو سر به خاک میگذارند .... توو.ارث خدا هستی ، تو بزرگترین و شگفت انگیز ترین خلقت خدایی ، پس چطور در مقابل شیطانی که تو را از خود کمتر میدید و در مقال همان خدایی که افریده بودش ، سر ناسازگاری گذاشت ، اما الان شده راهنمای تو... الان قل و زنجیری بر گردنت انداخته و هر کجا که میخواهد تو را میبرد...؟؟؟ چرا؟؟؟ چرا اجازه میدهی شیطانی که از جنس آتش است و با مشتی از وجود تو ، خاموش میشود ، اکنون اینگونه راهنمای وجودت شود؟؟؟

خدا را نمیشناسی که چگونه دوستت دارد؟؟ حتی با تمام بدی هایت ، با تمام گناهانت ، حتی با بدترین و خفت بار ترین گناهات ، فقط از تو یک توبه میخواهد تا تو را ببخشد؟؟؟ چطور نمیدانی ؟ چطور دلت شده از سنگ و خدا رو از یاد برده ای ؟ آیا کافر شدی؟ آیا مثل همانهایی هستی که خدا میگفت به زبان میگویند خدا را دوست دارند اما وقتی مورد ازمایش قرار گیرند پا پس میکشند؟

آیا شده ای مثل قوم یهود و عاد و ثمود .....؟؟؟

تو یک انسانی

تو یک آدمی

همانی که خدا با بی نهایت ویژگی خوب و برتر ، از حیواناتش متمایز کرد. تا بحال فکر کردی که چرا حیوان، حیوان است و آدم ، آدم؟؟؟؟

اگر خوب بنشینی و کمی فکر کنی میبنی که حیوان فقط به خاطر یک ویزگی حیوان است و تو به خاطر هزار ویژگی یک انسان  ..

آیا تا بحال به زندگی حیوانات فکر کردی؟ به اینکه فقط دنبال جلب توجه جنس مخالفند و برقراری یک رابطه و در خیلی از اونها بعد از برقرای رابطه جنس ماده رو رها میکنند و میرند؟ لی به زندگی آدمها نگاهی کردی ؟ میبینی وقتی قشنگ ترن اتفاق زندگیشان رخ میدهد ، مرد، مردو مردانه می ایستد و از زن و فرزند مراقبت میکند؟

حالا تو یک انسانی یا یک حیوان؟

لحظه ای فکر کن

گفتم که نمیدانم آدمی خوبی هستی یا بد؟ نمیدانم زندگیت را چگونه میگذرانی؟  اما از تو میخوام اگر خوبی، اگر بدی ، اگر تا بحال بی نهایت اشتباه کردی ؟ اگر ادمهایی توی زندگیت وارد شدند که باعث شدند در مقابل اونها خوبیت رو از دست بدی و حالا بشی بد ، یا برعکس ، بدیت رو از دست بدی و حالا بشی یه ادم خوب،، باز هم فکر کن...

ببین کجای این دنیای خدا قرار داری . توی هرمی که خدا داره ، تو کجای اون هرم هستی ، آیا نوک قله ایستادی، آیا ته قله ای ؟ آیا سرت پایینه یا سرتو با افتخار تمام بالا گرفتی ؟

ازت میخوام بشینی و فکر کنی ، یه جنبه های مختلف زندگیت، به اینکه اگر همه بد اند تو خوب باش  اگر همه بهت کلک زدند تو نزن تو بهشون یاد بده ، اگر همه دوستت داشتند و ولت کردن و رفتند ، اما تو دیگه اشتباهتو تکرار نکن و نذار دوباره دیگران حتی ، این اشتباه رو در حق تو تکرار کنند. به زندگیت ثبات ببخش. خوب باش. از خوب بودنت بهره ببر. اونوقت میبینی که خدا چطور بهترین ادم رو سر راهت قرار میده. پاکترین آدم. و شایسته ترین را...

اگر مردی ، ازت میخوام از قدرتی که خدا بهت داده در برابر جنس ضعیفت استفاده نکنی ... وقتی وارد زندگیت کردیش ، با قدرتی که داری دستش رو بگیری و پناهش باشی نه باعث ترس و وحشتش..

زن ، پاک ترین موجود طبیعیته. زن شاید از نظر جسمی و جنسی ضعیف تر باشه نسبت به تو . اما گاهی برای همین به دست اوردن تو ، خودش را تا پایین ترین مرتبه میکشونه. همجین مواقعی تو دستش رو بگیر و مثل یک برادر ، یک همسر، و دوباره تا بالاترین جایگاهش ، با هم بالا برید ..

همیشه یک مرد قدرت جسمی و جنسی بالاتری داره و تو هرگز به خودت اجازه نده ازین قدرتت در مقابل یک زن ، استفاده کنی ، همیشه تکیه گاهش باش..

دوست دارم اینقدر بدی تو آدمای دورو برم نبینم ، همین.

دوست دارم یک زن به مقدس ترین جایگاهش برگرده

دوست دارم یک مرد ، مثل یک مرد رفتار کنه.. یک مرد واقعی به تمام معنای مرد بودن...

شاید من چون خودم از جنس یک زن هستم بیشتر مخاطبم رو یک مرد قرار دادم. چرا که در بین دوستانم ، از تعاریف همسرم این رو به خوبی درک کردم که همیشه یک زن فدا میشه.. یک زن قربانی میشه و شاید این یک عقده میشه که بار دوم مرد رو قربانی کنه.

میبنی؟ این همه نفرت و کینه باعث میشه که کم کم تمام دنیا در مقابل هم نفرت داشته باشند و تلافی کنند و جامعمون و پاکترین فرزندانمون یه روزی بشند یک ادمی که عادت کنه به دوست داشتن جنس مخالفش...

و این یعنی یک درد بزرگ...

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۵/۱۶
  • ۵۱۱ نمایش
  • منصوره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی