میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

درود فراوان
با سپاس و خوش آمدگویی،
در این وبنوشت من و همسرم به روایت یک دوست داشتن ساده میپردازیم. اگر بار اولی هست که اینجا تشریف میارید، میتونید از سربرگ بالای همین صفحه، "درباره ما" خلاصه ای از سرگذشت ما رو بخونید.

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

حضور تو تاییدی است بر همه زیبایی ها و غیبت تو پایانی است بر تمام خوبی ها

تنها در وسعت آسمان نگاهت، پرنده را جرات پرواز هست، و باد را مجا ل زمزمه ای

اگر آفتاب تند بودنت هر روز بر من نمی تابید ، چه ملال انگیر بود تکرار این روزها

و اگر ستاره روشن چشمت در تاریکی شبم نمی درخشید ، چه وحشت انگیز بود سایه های ترس و تردید

واگر داس بلند دستت علف های بیهوده افکارم را نمیچید، چه غم انگیر بود سرود ممتد نا امیدی

اگر چشمه جوشان عشقت در دلم نمیجوشید، خزانی را که پشت سر گذاشته ام از یاد نمی بردم

و اگر شکوفه نگاهت در چشمم نمیشکفت، بهاری را که در پیش رو دارم نمیدیدم

حضور تو تاییدی است بر همه زیبایی ها و غیبت تو پایانی است بر تمام خوبی ها

من چه میکردم اگر تو نبودی ، وکجای این دشت بزرگ پهن میکردم سفره دلم را

و در آغوش کدام نسیم رها می کردم اشک دل تنگیم را

و در چمنزار کدام نگاه میدوختم چشم عاشقم را

من چه میکردم اگر تو نبودی؟؟؟

دکلمه ای فوق العاده زیبا از مسعود فردمنش_ نام آهنگ: پنجره

میخواستم یه لینک دانلودش رو براتون بگذارم اما انگار همممممممممش فیلتره... اینم از خواص اینترنت ما!!!

توصیه میکنم پیداش کنید و گوشش کنید. اگر عاشق هستید...


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۶/۰۴
  • ۱۹۵ نمایش
  • منصوره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی