میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

درود فراوان
با سپاس و خوش آمدگویی،
در این وبنوشت من و همسرم به روایت یک دوست داشتن ساده میپردازیم. اگر بار اولی هست که اینجا تشریف میارید، میتونید از سربرگ بالای همین صفحه، "درباره ما" خلاصه ای از سرگذشت ما رو بخونید.

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

از تو

جمعه, ۲۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۰:۰۶ ب.ظ

امروز با توشروع شد

امروز در من با توشروع شد

و چه شیرین است احساسی که من دارم

 

و شیرین تر که میدانم امروز بهتر از دیروز است

به شیرینی لحظاتی که در یک قدمی تو ام

امروزم از تو شروع شد امروز شیرینی اش تازگی اش را از تو گرفت

و من شادم که امروز از تو شروع شدم

امروز هر چه دارم از توست

از تو ...

 

امروز

هر لبخندم هر نگام از توست

امروز هر کلمه ام هر دوست داتشتنم از توست

امروز هر بخشیدنم هر عشقم از توست

 

امروز هرچه دارم از توست

زندگیم از توست

امروزم از توست

 

قسم میخورم که یکروز

یک روز دیگر که از تو شروع شده

چشمانت و چشمانم را به آروزیشان برسانم

 

 و آنچنان به چشمانت چشم بدوزم

که اشک هایمان توان ماندن نداشته باشند و آنچنان سرازیر شوند

که هیچ چیز و هیچ کس نتواند آن را متوقف سازد

 

که این اشکها اشک عشق است

اشک عشقی پاک

 

 و من آن اشک را

که به عشق تو از گونه ام سرازیر شود

دوست می دارم

 

من آن لبخند را

که به خاطر تو برلبانم نقش می بندد

دوست می دارم

 

 من آن نگاه را

که به چشمانم چشم می دوزد

دوست می دارم

 

چرا که آن نگاه

نگاه تو خواهد بود و بس

 

روزی تمام عشق را در چشمان من

خواهی دید و من تا آن روز

نگاهم را به هیچ چشمی

نخواهم دوخت

 

که نگاه من از آن چشمان توست

 

به انتظار آن روز که چشمان من و تو یکی شوند

هر روز لبخند خواهم زد

هر روز عاشق تر خواهم شد

 

و هر روز یک بار بیشتر به تو می گویم که

دوستت دارم

 

شاید یک روز

مثل امروز که از تو آغاز می شود

در شبی روشن

با آسمانی که فقط یک ماه و یک ستاره دارد

به آرزویمان برسیم

 

در روزی مثل امروز که از توست

از تو ...

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۶/۲۹
  • ۳۴۷ نمایش
  • محسن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی