میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

درود فراوان
با سپاس و خوش آمدگویی،
در این وبنوشت من و همسرم به روایت یک دوست داشتن ساده میپردازیم. اگر بار اولی هست که اینجا تشریف میارید، میتونید از سربرگ بالای همین صفحه، "درباره ما" خلاصه ای از سرگذشت ما رو بخونید.

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

سلام مهربانم

چهارشنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۲، ۰۷:۰۷ ب.ظ

هنوز نیامده ای ! نمی دانم تو لیاقت در کنار من بودن را پیدا نکرده ای یا من لیاقت تو را !

می دانم آنقدر دور و برمان پر از فساد و تباهی ست که حتی اگر بخواهیم پاک بمانیم ،نمی شود.

می دانم پیدا میشوند زنان و دخترانی که حاضرند بخاطر پول ، تن به هرکاری بدهند!

می دانم وسوسه می شوی ، می دانم نیاز داری.

اما نمی توانم حق را به تو بدهم ! می دانم شاید آنها هم به پول نیاز دارند ، اما به آنها هم حق

نمی دهم !

ببین بین اینهمه گرگ ، چطور سازش کرده ام؟ پس تو هم سرت را بینداز پایین و برو!

انگ اُمُّل بودن رابه جان بخر ، اما تن به هرکاری نده ! تا لایق وصال شوی !

ببین که چگونه دلم می خواهد برایت پاک بمانم ؟ می دانم به قول استاد علیمی ، زمانه برگشته

و دخترها برای لحظه ای لذت به پسرها التماس می کنند ! اما تو این لذت را به باهم بودنمان

نفروش !

می دانم تن عریان ارزان شده و نگاه هرزه فراوان ! اما تو چشم ببند !

بگذار همه ی اولین هایت با من و برای من باشد!

ببین که چگونه ام ؟ پس تو هم بگذار که اولین نگاه از روی تحسینت ، به من باشد ! بگذار

دلت اولین بار، با دیدن چشمان من بلرزد ! بگذار اولین لذت زندگیت با من باشد ! بگذار

اولین پاسخگوی خواسته هایت من باشم !!!

می دانم جامعه پراست از تباهی ؛ اما بگذار اولین و آخرینت من باشم !

عجله ای برای آمدن نکن ؛ من هم عجله ای ندارم ! هروقت لایق هم شدیم ، خداجون جور می کنه

فقط ، پاک باش و پاک بیا !
 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۲/۰۷/۲۴
  • ۳۶۵ نمایش
  • محسن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی