میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

درود فراوان
با سپاس و خوش آمدگویی،
در این وبنوشت من و همسرم به روایت یک دوست داشتن ساده میپردازیم. اگر بار اولی هست که اینجا تشریف میارید، میتونید از سربرگ بالای همین صفحه، "درباره ما" خلاصه ای از سرگذشت ما رو بخونید.

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

عشق ما

يكشنبه, ۷ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۹:۵۲ ب.ظ

آمد و رفت...

با هزار و یک خاطره... 

با مخلوطی از شادی و غم...

با یک عشق که دانستیم با وجود ما کنار هم چقدددددددر زیبا میشود. برای دومین بار عشقت را از نزدیک حس کردم. و اینبار با معنایی شگرف از دوست داشتن. محسنم، به اندازه قدرت و عشقی که با کنار هم بودن تجربه کردیم، دوستت خواهم داشت تا هر کجا که خدا اجازه زندگی به من دهد.

بهترین شادی هاپف بهترین لذت بودنش و سنگین ترین غم از نبودنش

لحظه های سنگین داره میگذره، من اینجا، محسن در راه، چشمای من پر از اشک و محسن هم.

خدیا آرامش محسن باش.

قدرتش باش.

قوت قلبش باش

خدایا توی این بدترین لحظه ها، فقط تویی که از همه چیز خبر داری. خدایا به امید تو

حالا دیگر هر جای اینجا را ببینم تو هستی.این شهر هم شهر زیباترین خاطرات من شد. هر جای این شهر ، هر جایی که با تو قدم برداشتم. هر جایی که با تو خندیدم، گریه کردم، حرف زدم، نگاه کردم، هر جاااای این شهر، پر از تو شده.

رفتی هرجا میروی خدا را به دنبالت میفرستم. میدانم خدا همیشه یار مهربانمان باقی می ماند. میدانم خدا آنقدر بزرگ است که ما آدم ها در مقابلش به اندازه ارزنی هم نیستیم.

محسنم، تمام حضورت را با تمام وجودم حس کردم.

هنوز هم انگار که هستی . انگار با من میخندی. انگار راه میروی. همان نگاههای پر از دوست داشتنت همیشه را همیشه همراهم کردی. تا هر کجا میروم عشقت سراسر وجودم را فرا گیرد

در این لحظه های سخت و پر از بغض فقط خدا میداند که چه اندازه دوستت دارم.

دوستت دارم یار همیشگیم.

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۲/۰۷
  • ۳۶۸ نمایش
  • منصوره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی