میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

درود فراوان
با سپاس و خوش آمدگویی،
در این وبنوشت من و همسرم به روایت یک دوست داشتن ساده میپردازیم. اگر بار اولی هست که اینجا تشریف میارید، میتونید از سربرگ بالای همین صفحه، "درباره ما" خلاصه ای از سرگذشت ما رو بخونید.

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

دنیایی بهتر برای زیستن

جمعه, ۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۹ ق.ظ


از گذشته ها نیک بیاموز 

اما مگذار که آینده ات را رقم بزند

و فراموش کن هر خطای رفتنه دیرینه را

و شادمان باش که در دنیایی زیست میکنی سرشار از فرصت ها

وخوش باش

و این حقیقت را بدان که تو را قدرت ها و استعداد هایی خدادادی است

یگانه و تنها از آن تو.

و هیچ مهراس که آنان را خوب به کار گیری

شایسته باش آنقدر که بتوانی

پند دیگران و کمک هایشان را بپذیر

اما همیشه به خاطر نگه دار:      کلام آخر از آن توست.

تصمیم ها رو خود بگیر

به کشف خویش کمر بر بند

رویاهای خود را دریاب

ثابت قدم باش

بکوش که نا امید نشوی آنگاه که گردون به مراد نمی چرخد.

و هر آنچه میتوانی انجام ده  تا که از این جهان دنیایی بسازی بهتر

دنیایی بهتر برای زیستن.

هشدار!!!!

زندگی همواره آسان نیست

اما این زمام محدود و این کار دشوار

میتواند همان باشد که تو میخواهی

آینده در انتظار توست...


این متن رو امروز خیلی سر زده بین یک سالنامه پیدا کردم. یه تیکه از یک مجله که تو دوره لیسانس جدا کرده بودم و این شده بود الهام زندگیم. یادش بخیر من هر روز ، روزهای پشت کنکور ارشد و هر روز سالهای اخر دوره لیسانس این متن روبروی چشمام بود. و واقعا با خوندش امید پیدا میکردم.

یک متن خاطره انگیر اگر چه متنی ه که یاداور روزهایی تلخه اما الان اینجایی که هستم و این موقعیتی که الان دارم رو میتونم بگم خیلیشو مدیون همین متن هستم..

خدایا شکرت به خاطر همه چیزهای خوب..



  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۵/۰۳
  • ۳۴۶ نمایش
  • منصوره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی