میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

درود فراوان
با سپاس و خوش آمدگویی،
در این وبنوشت من و همسرم به روایت یک دوست داشتن ساده میپردازیم. اگر بار اولی هست که اینجا تشریف میارید، میتونید از سربرگ بالای همین صفحه، "درباره ما" خلاصه ای از سرگذشت ما رو بخونید.

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

بابا و مامان

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۰۹:۳۹ ب.ظ

چقدر مادر شدن و پدر شدن خوبهه اما سختههههههههههههههههههههههههههه مخصوصا مادر شدن. که واقعا هم وحشتناکه هم لذت بخشه.. خلاصه خدایا شکرت با این عظمتت.. 

وقتی وارد بخش زنان بیمارستان میشی اصلا وقتی این بچه ها رو میبننی و مادرا رو که کنار هر تخت مادر یک تخت کوچولو هست و توی اون تخت کوچولو یه بچه ی سه کیلویی با دست و پاهای کوچولووووووو خوابیده و گاهی یه صداهای ریزه نازکی هم میشنوی، اصلا کیف میکنی....

بعضی ها اولین بچشونه و اونقدددررر باباشون ذوق داره که یه لحظه تو وقت ملاقات ه یک ساعته هم از کنار تخت مامانو بچه تکون نمیخورن و اونقدر با لذت نگاهشون میکنه که اصلا خدایی اینم کیف دارههههههههههههه.. بعضی ها هم بچه دوم یا سومشونه و حالا دوم رو میشه گفت یه ذوق دومی هم هست اما بچه سوم دیگه شاید برای بعضی ها نه همه ها، اونقدر ذوق نداشته باشه، مثه صحنه ای که امروز دیدم. خانومه خودش تنها بود و مادرش..   بچه ی سومش هم بود ولی شوهرش کنارش نبود اصلا. خب یه جوری بود این صحنه.. دوسش نداشتم ... نمیدونم به نظرم هر گرفتاری ای که باشه، حتی اگه بچه بیستم هم باشه!!! باید مرد کنار زنش باشه.. باید حامیش باشه. زن نیاز داره که شوهرشو توی هر شرایطی کنار خودش ببینه. و این صحنه رو خیلی دوس نداشتم... اما خب امیدوارم که همه این بچه ها تن سالم داشته باشن و همیشه زیر سایه پدر مادرشون باشن و پدر مادرا کیفشونو بکنن..

صحنه های امروز لذت بخش بود و با شکوه..

خدایا شکرت..


  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۶/۱۱
  • ۱۳۴ نمایش
  • منصوره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی