میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

درود فراوان
با سپاس و خوش آمدگویی،
در این وبنوشت من و همسرم به روایت یک دوست داشتن ساده میپردازیم. اگر بار اولی هست که اینجا تشریف میارید، میتونید از سربرگ بالای همین صفحه، "درباره ما" خلاصه ای از سرگذشت ما رو بخونید.

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

تو دریای من بودی ....

چهارشنبه, ۱۲ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۴۲ ب.ظ

شنیدم چو قوی زیبا بمیرد 
فریبنده زادو فریبا بمیرد 
شب مرگ تنها نشیند که موجی 
رود گوشه ای دور و تنها بمیرد 
در ان گوشه چندان غزل می سراید 
که خود در میان غزل ها بمیرد 
گروهی بر انند کاین مرغ زیبا 
کجا عاشقی کرد انجا بمیرد 
شب مرگ از بیم انجا شتابد 
که از مرگ غافل شود تا بمیرد 
من این نکته گیرم که باور نکردم 
ندیدم که قویی به صحرا بمیرد 
چو روزی از اغوش دریا بر اید 
شبی هم در اغوش دریا بمیرد 
تو در یای من بودی اغوش وا کن 
که میخواهد این قوی تنها بمیرد
(دکتر حمیدی شیرازی)

  • موافقین ۳ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۶/۱۲
  • ۳۱۸ نمایش
  • محسن

قوی زیبا

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی