میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

درود فراوان
با سپاس و خوش آمدگویی،
در این وبنوشت من و همسرم به روایت یک دوست داشتن ساده میپردازیم. اگر بار اولی هست که اینجا تشریف میارید، میتونید از سربرگ بالای همین صفحه، "درباره ما" خلاصه ای از سرگذشت ما رو بخونید.

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

نمونه کارهای دکوراسیون داخلی

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۳۰ ق.ظ

هر کسی اینارو ببینه با خودش فکر نکنه که من پیمانکار ساختمونی یا مهندس آرشیتکت هستم. نه والا من یک مهندس مکانیکم!

این عکسارو هم اینجا میذارم تا خاطره ای باشه برای آینده که یکزمان بهشون نگاه میکنم با خودم بگمممم اههههه یادش بخیررر چه کارهایی میکردیم !!!

 

اولین عکس مربوط به دیواره گچبری روی اپن هست که توسط سنگ های 5 سانتی تزئین شده.

 

عکس دوم مروبط به چوب کاری داخل گچبری هست که به صورت انحنا دار در کنار لامپهای هالوژن تزئین شدند.

این عکس هم در کنار اونای دیگه قسمت دیگه ای از گچبری اپن هست که سنگ کاری شده. اما دیوار سمت راست هم با دیوارپوش ام دی اف طرح چوب پوشانده شده. فکر کنم قشنگ شده. 

زاستش اینا اونقدرها هم سلیقه من نبود من بیشتر مجری بودم تا نظر دهنده!!!! 

یک چیزه دیگه توی گیومه بگم! این عکسها قبل از پایان کار سنگ کاری هست. لازمه بدونید که بعد ازین با یک لایه پوشش رنگ جلا سنگها رو شفاف و براق و پررنگ میکنیم. فکر نکنید اینجوری بیحال باقی میمونه!

کارهایی کردیم خودمون خبر نداریم!

 

 

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۶/۲۳
  • ۲۳۵ نمایش
  • محسن

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی