میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

میم مثل ما

درود فراوان
با سپاس و خوش آمدگویی،
در این وبنوشت من و همسرم به روایت یک دوست داشتن ساده میپردازیم. اگر بار اولی هست که اینجا تشریف میارید، میتونید از سربرگ بالای همین صفحه، "درباره ما" خلاصه ای از سرگذشت ما رو بخونید.

مطالب پربحث‌تر
آخرین نظرات

قل اعوذ برب الناس

پنجشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۳، ۰۷:۳۰ ب.ظ

دلم خیلی گرفته..

ازون وقتاییه که دوس دارم گریه کنم. اما نمیشه. دو سندارم کسی توی اتاق متوجه ناراحتیم بشه...

حالم از ادما به هم میخوره. بعضی ها شون واقعا کثیفن. اینجور ادما ، ادم رو از زندگی منصرف میکنن. جوری که دوس داری اصلا توی این دنیای کثیف نبودی و هیچ وقت چه به اشتباه چه به قصد طرف نیتشون  قرار نمیگرفتی. اما گاهی آدمای بی نهایت خوب و پاکی هم پیدا میشند که وقتی باهاشون حرف میزنی یا حتی نگاهشون میکنی فقط.. از بدون توی این دنیا و بودن همچین ادمای خوبی توی دنیا لذت میبری.

همه جور ادمی هست. خوب بد پاک کثیف خشن مهربون سنگ دل  دل رحم و ... و ... و...

با خودم همیشه فکر میکنم آدمای بد چرا بد میشند؟و اینکه چرا دوس دارن کسی رو آزار بدن. چرا دوس دارن اذیت کنند؟ چرا از برهم زدن آرامش قلبی یک نفر لذت میبرند؟ ازین ادما توی دنیای ما خیلی زیاد هست. 

امروز با دوستم حرف زدم. واقعا غمگین بودم ناراحت بودم. دلهره داشتم. خیلی بد .. وقتی باهاش حرف زدم، واقعا اروم شدم. اما بازهم دلم گرفته. بهم گفت منصوره یه بار یه دوستی بهش گفته که آدم هیچ وقت نباید از نه از آدما بترسه نه از جن نه از هیچ چیز این دنیا. وقتی خدا هست  یعنی همه چیز هست. خب من همیشه خدا  رو دارم کنر خودم  اما بهم میگه توکلت کمه...!! بار اولی نیست که این حرفو کسی بهم میزنه . خواهرم اولین کسی بود که بهم گفت و حالا هم دوستم...

توکلم کم نیست اما میترسم. شاید همین ترس هم خودش به معنی این باشه که اگر کسی دلش به خدا قرص باشه نبای ددیگه بترسه. اما بعضی وقتها با میبینم حماقت آدما بدترین چیزیه که باید ازش ترسید. حماقت.. حماقتتت 

گاهی وقتی حماقت جلوی چشمای یک آدمو میگیره و نمیذار هیچی رو دور و برش ببینه باید از اون ادم ترسید.. بای دتا میتونی از اون ادم فاصله بگیری.. چرا همیشه میبینیم آمار اسید پاشی توی جامعه زیاده. به بهانه انتقام. چرا همیشه باز هم به بهانه همین لعنتی تجاوز صورت میگره. چرا کسی کشته میشه؟ همه اینها از حماقت ادمهایی که چشمشون بسته است.. هیچی نمیبننن. کورند. کرند. همین ها ترس داره. 

اما خدا میگه قل اعوذ برب الناس

ملک الناس

اله الناس

من شر والوسواس الخناس

الذی یوسوس فی صدور الناس

من الجنته و الناس

الانم میگم با همه وجودم که  قل اعوذ برب الناس....

همن جلمه کافیه..

والسلام..

  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۳/۰۶/۲۷
  • ۳۷۹ نمایش
  • منصوره

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی